maja 30, 2019

Kahoot Jumble - końcoworoczne powtórki część 2



Lista wpisów do zrealizowania wciąż rośnie - mam nadzieje, że kiedyś nadejdzie ten dzień, że dokończę wszystko co zaczęłam i opiszę wszystko co mam w głowie. A tymczasem trzeba też jeść, pracować, żyć i spać :) Z pewnością za to już wkrótce nadejdzie ten czas, gdy nie trzeba będzie nastawiać budzika, a po kilku takich porankach pomylą nam się dni tygodnia. Myślę o wakacjach. Wprawdzie ja prawie cały lipiec będę pracować, ale wizja dwóch tygodni względnego luzu w czerwcu utrzymuje mnie przy życiu :) 


Aktualnie skupiam się na powtórkach. Nie wiem czy pamiętacie mój zeszłoroczny wpis o powtórkach słownictwa z Kahoot Jumble. Tam właśnie opisałam jak to robię, a nawet udostępniłąm Wam moje gotowe Kahooty - klik. Dziś udostępniam Wam najnowszy Kahoot dla 5 klasy, dzięki któremu powtórzycie z uczniami słownictwo z działów: sports, sport equipment, school, places in town, school subjects, means of transport, chores, Present Simple, Present Continuous, Past Simple. Trzy ostatnie kategorie to po prostu słowa klucze typowe dla tych czasów.
Link do Kahoota: Kahoot 5 klasa

Jeśli już mowa o powtórkach, to zachęcam Was do lektury mojego wpisu o aktywności, która Wam w tym pomoże, a do tego nie napracujecie się nic a nic :) klik.

Kończę ten krótki wpis i zachęcam Was do końcoworocznych powtórek, ale takich, w których to uczniowie pracują, a Wy odpoczywacie.

3 komentarze:

Copyright © mini english blog , Blogger