października 20, 2019

Halloween Quiz - biegany quiz z qr kodami dla starszych uczniów




Pamiętacie mój biegany quiz na Dzień Świętego Patryka? Taki podobny stworzyłam właśnie z okazji Halloween. Starsze klasy podstawówki oraz liceum z pewnością zaangażują się w taką zabawę, a przy okazji solidnie podszlifują umiejętność słuchania ze zrozumieniem i poznają historię tego trochę przerysowanego wszędzie święta.

Quiz składa się z dużego kółka z instrukcją oraz 12 mniejszych kółek z symbolami Halloween i qr kodami, w których zakodowane są pytania. Na dużym kółku umieściłam również kod z filmem przedstawiającym krótką historię Halloween. I od tego należy zacząć. Uczniowie oglądają video, a następnie szukają kółek z kodami i sprawdzają czy potrafią odpowiedzieć na zakodowane w nich pytania. Odpowiedzi zapisują na kartkach wg numeracji z kółek. Sam film nie należy do najłatwiejszych ze względu na niezbyt proste słownictwo, ale myślę, że możecie przed zadaniem wypisać słówka typu: merge, origins, transition, tribe etc.





Quiz ten można z powodzeniem wykorzystać również podczas zajęć lub ogólnoszkolnych obchodów i pozwolić uczniom trochę pobiegać.
Całość możecie pobrać klikając w grafikę poniżej:


Na koniec chciałam zachęcić Was do zajrzenia do jeszcze jednego mojego wpisu - tutaj. Znajdziecie tam najnowszy mój Halloweenowy Hunt dla młodszych dzieci z wykorzystaniem qr kodów. A tutaj znajdziecie jeszcze inną perełkę z zeszłego roku :)

2 komentarze:

Copyright © mini english blog , Blogger