lutego 13, 2019

1 urodziny bloga. Walentynki last minute


Dla mnie to wpis wyjątkowy, ponieważ zamyka on pierwszy rok istnienia bloga. Dużo zmieniło się od pierwszego wpisu (pamiętam, że była to zakładka "O mnie") - zarówno w mojej pracy, w podejściu do nauczania, jak i we mnie samej. Bywały chwile trudne, gdy brakowało mi czasu na pisanie (ktoś mi to dobrze podsumował ostatnio, że to niby hobby, a zajmuje tyle czasu co regularna praca), gdy musiałam zmierzyć z innymi przeciwnościami (tu nie będę wchodzić w szczegóły) lub gdy spadała mi motywacja i zastanawiałam się czy to ma sens. Na szczęście liczba czytelników stale rosła, a Wasze ostatnie cudowne komentarze, które zostawiliście pod postem urodzinowym na fb sprawiły, że wróciły mi siły i przekonanie o słuszności prowadzenia bloga.
W ciągu tego roku powstało dokładnie 50 wpisów, czyli średnio cztery na miesiąc. To oznacza, że publikowałam coś mniej więcej raz na tydzień - to chyba nieźle? Na blogu znajdziecie całkiem sporo gier, przeważnie karcianych, głownie dla klas 4 i 5, ale są tu także materiały dla młodszych i starszych uczniów. Poza tym jest też trochę pomysłów wykorzystujących nowoczesne technologie i pomysłowość uczniów. Myślę, że czytaliście bloga dosyć chętnie, bo łączna liczba wyświetleń bloga to prawie 109 tysięcy. Nie wiem czy to jest dużo, czy mało jeśli chodzi o statystyki, ale dla mnie to jest jakaś liczba nie do ogarnięcia: ogrom :) DZIEKUJĘ!
W podziękowaniu za to, że tu jesteście mam dla Was video quiz na Edpuzzle dotyczący niezwykłej historii walentynkowej;) To taki pomysł "last minute" - dla tych, którzy szukają czegoś dopiero teraz. Jasia Fasolę znają wszystkie dzieci i pomyślałam, że tak na luzie, z humorem można zaserwować ten quiz dzieciakom z klas 3-5, a nawet wyżej.




O Edpuzzle i o tym jak można to narzędzie wykorzystać na lekcji pisałam TUTAJ - zachęcam do czytania. Jak poszperacie na blogu, to znajdziecie jeszcze kilka wpisów z gotowymi video quizami na różne tematy :)

Jeszcze raz dziękuję Wam za Waszą obecność, za Wasze komentarze i pytania, za zdjęcia od Was z relacjami z zajęć - to bardzo ważne dla każdego piszącego i tworzącego materiały :)

Na koniec chciałam zaprosić Was do mojego sklepu Teacher's Mat(e), który tworzę wraz z moją przyjaciółką Ula Wierzgacz. Znajdziecie tam piękne wielkoformatowe maty podłogowe, a także mnośtwo materiałów cyfrowych, m.in. Walentynkowy Hunt z qr kodami (klik).

W sklepie pojawił się też ogromny zestaw na zajęcia Walentynkowe - ale nie tylko - z historyjką, grami i kartami pracy (ponad 60 stron materiałów dla przedszkolaków i klas 1-3). Zestaw jest "nietypowo" Walentynkowy, ponieważ opiera się na słownictwie z działu rodzina i ubrania.

2 komentarze:

  1. Ja dopiero co odkryłam tego bloga i jestem zachwycona. 🙂
    A gdzie te maty? Nie widzę ich w sklepie? 🤔

    OdpowiedzUsuń

Copyright © mini english blog , Blogger