kwietnia 04, 2020

Cakes and sweets. Prezentacja do Bugs Team 1, unit 5, lesson 7



Kto korzysta z kursu Bugs Team 1, ten znajdzie tutaj dziś małą pomoc :) Jeśli właśnie realizujecie unit 5, to wkrótce przez Wami lekcja 7. Stworzyłam dla moich pierwszaczków prezentację z ta lekcją i dziele się nią dzisiaj całkowicie za darmo :) Jedyne o co proszę, to feedback w komentarzu.

Lekcja 7 w unicie 5 dotyczy słodyczy, jest tam też piosenka "Do you know the Muffin Man?" oraz słuchanka dla uczniów. Wszystko to, a także wprowadzenie w postaci kart obrazkowych ze słodyczami (dodałam kilka więcej niż jest w podręczniku), przepis na wykonanie batonów "flapjacks" w domu oraz moja relacja video z robienia ich we własnej kuchni - znajdziecie w prezentacji.

Ja mam zamiar na podstawie tej prezentacji nagrać moim uczniom lekcję, ale równie dobrze można ją wykorzystać na lekcji na żywo.

Prezentacja dostępna jest TUTAJ.
Bawcie się dobrze!



5 komentarzy:

  1. Super prezentacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie słodka prezentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Jestem bardzo ciekawa jak wygląda taka nagrana lekcja na podstawie prezentacji. Czy jest jakakolwiek szansa, aby można było jedna przykładowa obejrzeć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Czy istnieje możliwość obejrzenia takiej nagranej lekcji?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, właśnie przygotowyje się do tej lekcji i chętnie skorzystam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © mini english blog , Blogger