stycznia 05, 2019

Miejsca w szkole. 5 klasa



W dzisiejszym wpisie mam dla Was materiały dotyczące miejsc w szkole - to na razie taka baza, początek, który w niedługim czasie z pewnością poszerzę. Przygotowałam je z myślą o moich 5 klasistach, a do pobrania są: flashcards z podpisami, które można odciąć, memory oraz domino w troszkę nietypowym wydaniu - zobaczcie sami.


FLASHCARDS




MEMORY


https://drive.google.com/file/d/1fmGnh1aebqrOu6fjIy-PeNVeuFo60RhF/view?usp=sharing

DOMINO



Rozdajemy kafelki Domina uczniom. Ten, kto ma START rozpoczyna grę kładąc ja na środku i odczytując słowa. Reszta uczniów szuka wśród swoich kafelków nazwy miejsca  w szkole, z którymi odczytane słowa im się kojarzą. Czyli takie Domino na skojarzenia :)
W kolejnym etapie, gdy uczniowie będą już znać te skojarzenia, można poprosić ich, aby na ich podstawie tworzyli definicje takiego miejsca w szkole, czyli np. zamiast odczytywać te trzy słowa, mogą używając ich stworzyć opis. W bardziej zaawansowanych grupach uczniowie mogą tworzyć definicje bez użycia tych właśnie słów - takie połączenie Domina i Taboo ;)

https://drive.google.com/file/d/1XSLS_k_FdJAazVL-1rykyqnOFqvKqPRT/view?usp=sharing
Zaglądajcie na bloga częściej. Będzie mi bardzo miło, gdy zostawicie choć krótki komentarz. Zapraszam Was też do polubienia mini english blog na Facebooku.


Edit: Po wrzuceniu Trimina na Facebooku, nie nadążałam z rozsyłaniem go poszczególnym chętnym osobom, więc wrzucam pdf tutaj - TRIMINO.  Enjoy!

4 komentarze:

Copyright © mini english blog , Blogger