października 05, 2018

Wyniki konkursu!


Wiem, że wpis miał być wczoraj, ale padłam wieczorem jak mucha i gdy obudziłam się po pierwszej w nocy było już za późno. Ale nadrabiam dzisiaj: ten wpis będzie króciutki, bo chciałam w nim tylko ogłosić zwycięzcę konkursu na pomysł zabawy w temacie zaimki osobowe lub czasownik "to be". A konkurs zorganizowany był w podziękowaniu za to, że tak licznie - bo jest Was już ponad 1500 na fb - czytacie i korzystacie z pomysłów na blogu.

NAGRODA GŁÓWNA

Nagrodą w konkursie były dwa gadżety ze sklepu Tiger oraz 20 zalaminowanych i wyciętych kart do budowania zdań z czasownikiem "to be" pochodzących z mojego bloga. Bardzo dziękuję wszystkim za udział w konkursie i chciałam podkreślić, że wszystkie Wasze pomysły są świetne (niektóre z nich już nawet wykorzystałam), ale zwycięzca musi być jeden i jest z nim Paulina Dolęga. Dlaczego? Po pierwsze: ponieważ uwielbiam ruszać uczniów z krzeseł. Po drugie: to jest trochę takie DIY uczniów, dzięki czemu wiem, że materiał zostanie głębiej przetworzony (a tym samym zapamiętany). A oto pomysł Pauliny:
"Wspaniałości! Nakleiłabym uczniom na koszulki poszczególne części zdania: he - is - a teacher, I - am -happy itp i budowalibyśmy takie „żywe zdania”  głośno je razem odczytując. Później moglibyśmy poćwiczyć pytania i inwersję! Na pewno zapadłoby in w pamięć, i przy okazji byłoby sporo ruchu i śmiechu. Później uczniowie zapisałby zdania do zeszytu lub na tablicy w formie rywalizacji: która grupa utworzy więcej zdań".
Zwyciężczynie konkursu proszę o kontakt w prywatnej wiadomości!

 

NAGRODA NIESPODZIANKA

Ale to jeszcze nie jest koniec, ponieważ chciałabym również nagrodzić jedną osobę dodatkową nagrodą niespodzianką :) Osoba ta dowie się co to jest dopiero w momencie otworzenia paczki :) A osoba ta jest Joanna Homoncik za ten komentarz:
"Przybij piątkę zaimkowi!"
Przygotowuję kartki z zaimkami w 3 (w zależności od ilości dzieci) egzemplarzach (kartki w różnych kolorach - np I-niebieskie, we - różowe lub chociaż robię kredkami kolorowe ramki) i wieszam w różnych miejscach w sali. Następnie podaję imiona, nazwy członków rodziny czy inne rzeczowniki i uczniowie mają za zadanie podejść do odpowiedniego zamka (jeśli to bezpieczne ze względu na układ sali i ilość uczniów, mogą też przybić piątkę czyli dotknąć kartkę z odpowiednim napisem).
Dobra zabawa gwarantowana :)
Jeszcze raz wszystkim dziękuję za udział w konkursie! Kolejny wpis już niedługo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © mini english blog , Blogger