maja 20, 2018

Mother's Day zig-zag books.


W dzisiejszym wpisie przeczytacie o wynalazku nazwanym "zig-zag book". Jest to mini książeczka, którą można bardzo szybko złożyć z kartki papieru, a więc nie wymaga wycinania czy sklejania. Oczywiście nie jest to mój wynalazek i trudno jest mi na 100% powiedzieć skąd to znam, ale początkowo chyba widziałam je w materiałach do kopiowania do kursu "Cookie and friends" wydawnictwa Oxford, a później widziałam coś podobnego na blogu Pencil and Bookmark.


Żeby było Wam łatwo nauczyć się jak złożyć książeczkę "zig-zag book" przygotowałam dla Was mały instruktaż.



How to make a zig-zag book? on Biteable.


Poniżej przedstawiam Wam 3 wersje gotowej książeczki. Sami możecie wybrać, która jest odpowiednia dla Waszych grup.



Dodatkowo, na wypadek gdybyście chcieli zrobić książeczki całkowicie po swojemu, to w pliku znajdziecie również puste szablony. W zeszłym roku robiłam taką książeczkę z uczniami 3 klas (zmodyfikowałam nieco szablon od Pencil and Bookmark) i akurat Dzień Mamy zbiegł nam się z przerabianiem materiału o "everyday routines" i wprowadzeniem czasu Present Simple. W związku z tym uczniowie dostali puste szablony do książeczek, na których mieli opisać i narysować jak wygląda typowy dzień ich mam. Wyszło cudownie, a dzieci zabrały książeczki dla swoich mam jako prezent :)





Wszystko możecie pobrać klikając tutaj:

https://drive.google.com/file/d/1vMkcDSSEIyrAYY224BDMMmdIM3jQ06l2/view?usp=sharing
Jeśli podoba Wam się taki pomysł na celebrowanie tego wspaniałego święta, to dajcie znać. Będzie mi również bardzo miło jeśli polubicie Mini English blog na Facebooku lub zostawicie komentarz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © mini english blog , Blogger